Kuidas toimida õnnetusjuhtumi, k.a vigastuse ja invaliidsuse korral:
Õnnetusjuhtumi korral informeerige meid võimalikult kiiresti, soovitavalt 3 tööpäeva jooksul peale õnnetuse toimumist.
Koos avaldusega palume esitada allpool nimetatud dokumendid digitaalselt allkirjastatuna e-teeninduses, e-postiga [email protected] või postiga Keemia 4, 10616 Tallinn:
- Hüvitise taotleja poolt täidetud õnnetusjuhtumi avaldus
- Luumurdude korral saatekirjade vastused
- Invaliidsushüvitise taotlemiseks püsivat puuet tõendavad meditsiinilised dokumendid
- Tööõnnetuse korral tööõnnetuse raport
- Vigastuse korral esmaabi osutanud raviasutuse dokumendid (nt epikriisid, saatekirjade vastused)
Lisainfo saamiseks helistage numbril 681 2300 või kirjutage [email protected].